044 734 8116, 044 734 8115

Liity jäseneksi

Kaikki omaishoidon asiasta kiinnostuneet voivat liittyä yhdistyksemme jäseniksi. Jäsenyys ei edellytä virallista, omaishoidontuen edellyttämää omaishoitajuutta. Voit olla omaishoitajan läheinen, perheenjäsen, tukihenkilö tai kohdata työssäsi omaishoitajia. Voit ehkä jonain päivänä ajatella olevasi omaishoitaja ja pidät omaishoitajuutta tärkeänä tehtävänä yhteiskunnassamme.

Liittymällä Salon omaishoitajat ry:n jäseneksi tuet tärkeää työtämme omaishoitajien hyväksi. Liittymällä yhdistyksen jäseneksi liityt samalla myös valtakunnalliseen Omaishoitajaliittoon.

Jäsenmaksu on 25 € (v. 2021).

Salon omaishoitajat ry:n jäsenenä saat:

• Yhdistyksen jäsenlehden Onnin uutiset 4 kertaa vuodessa
  • Omaishoitajaliiton julkaiseman Lähellä-lehden 4 kertaa vuodessa
  • Palveluoppaan
  • Omaishoitajien Loma- ja kuntoutusoppaan vuosittain
  • Virkistystoimintaa (mm. teatterit, retket, juhlat) edulliseen jäsenhintaan sekä maksuttoman kuntosalivuoron Salohallilla keskiviikkoisin klo 11.30-12.30

Paikallisyhdistysten jäsenet saavat rahanarvoisia etuja myös Omaishoitajaliiton yhteistyökumppaneilta. Valtakunnalliset jäsenedut löydät täältä.

Avaa jäsenlomake

Toimintaamme voit halutessasi tukea myös liittymällä kannattajajäseneksi. Kannattajajäsenenä tuet yhdistyksemme toimintaa ja saat ajankohtaista tietoa omaishoidosta. Jäsenmaksu on 50 euroa, 70 euroa, 100 euroa tai enemmän, oman valinnan mukaan. Tämä summa tulee kokonaisuudessaan paikallisyhdistykselle. Kannattajajäsenyys on voimassa vuoden kerrallaan.

Avaa kannatusjäsenlomake